Miasteczko Tygodnia 15-21.07.2013 – Wyniki

Czas na wyniki akcji za ubiegły tydzień:
I miejsce – Łukasz – 25 rubinów
ffce1e8531
II miejsce – Joasia – 10 rubinów
bcffcf5a_o
Więcej zdjęć tu.
III miejsce – Dariusz – 5 rubinów
e8141f79e8
Laureatom gratulujemy. Skontaktujemy się z Wami w celu podania ID. Dziękujemy firmie Picadilla za ufundowanie nagród. A pozostałych zapraszamy do kolejnej edycji 🙂

8 uwag do wpisu “Miasteczko Tygodnia 15-21.07.2013 – Wyniki

  1. witam 😦 czy rubiny już zostały dodane? mialam troche swoich i się pogubiłam 😦

  2. Ginie mi czasami po kilka sztuk np wczoraj 3 i widocznie dziś też tak miałam bo powinnam mieć kilka sztuk rubinów więcej 😦 Niestety z rana mnie nie było więc nie mogę tego dokładnie sprawdzić 🙂 No ale jeśli Picadilla dodała za konkurs to pewnie tak było a mi po prostu zaginęły 😉

  3. A może po prostu szybko zbierasz zyski i niechcący je przyśpieszasz za rubiny?

  4. Mi się wydaje że nie 😦 I chyba ktoś z Picadilla by to chyba zauważył? 🙂

  5. ok dzięki 🙂 napisałam do Adriana ale chyba na Nk go nie ma 🙂

Skomentuj

