Jak działają prośby poprzez link? – wersja na dziś

W ostatnich dniach co raz więcej osób pyta się o działanie próśb poprzez link. Postanowiliśmy zrobić poradnik na ten temat:
Najpierw musimy mieć sytuację, gdy czegoś nam brak i możemy poprosić poprzez link. Dla przykładu weźmy długą kość. Klikamy na obrazek:
2013.07.08_12h51m24s_01
Dalej wyskakuje na zapytanie o publikację wpisu na śledziku, klikamy na dodaj:
2013.07.08_12h51m30s_02
Na koniec wybieramy ok przy potwierdzeniu dodania wpisu.
2013.07.08_12h51m37s_03
Teraz działanie leży po stronie naszych znajomych. Muszą odszukać na śledziku lub naszym profilu link z odpowiednią prośbą. Ważne, aby kliknąć w link i wejść do gry. Zaznaczenie „fajne” nie wpływa na wykonanie prośby.
2013.07.08_12h52m36s_04
Trzeba też pamiętać, że każdy link ma swoją ważność i limit. Na koniec znajomy powinien zobaczyć potwierdzenie:
2013.07.08_12h52m59s_05

15 uwag do wpisu “Jak działają prośby poprzez link? – wersja na dziś

  1. To nie ja odpowiadam za zmiany. Poza tym od pewnego czasu należy opublikować link w pewnych wypadkach. Nie opublikowany link nie działa.

  2. Wiem że nie Ty i nie mam do Ciebie o nic pretensji 🙂 Trzeba się po prostu gdzieś wyżalić bo człowieka trafia jak widzi ciagle te niby ulepszenia 😦 Co do linków to wielokrotnie działał w taki sposób 😛 Dużo ludzi na dziś dzień chce zrezygnować z gry i się im nie dziwię wcale :/ Ja póki co nie zamierzam bo za dużo czasu poświęciełam grze i włożyłam w nią trochę rubinów 🙂 Jednak czekanie dobę na ukończenie zadania tylko dlatego że ja nie mogę pomóc komuś i w zamian otrzymać np koł ratunkowego to totalne przegięcie 😦 Picadilla chyba wyczerpała limit zadań na całe wakacje albo chce zarobić na rubinach i dlatego postanowiła tak nam utrudnić grę 😀 Wiem że dla nich zysk jest najważniejszy bo inaczej nie tworzyli by gry za darmo. Jednak jeśli zabraknie Nas —-> graczy to i tak nici z zarobku 🙂

  3. Mi się wydaje, że ten limit źle się wyświetla. Przynajmniej nie tak jak opisane jest w pomocy.

  4. 3 razy dziś kliknęłam w linki znajomych i pomogłam otrzymując sama to o co prosili. Potem ciagle miałam limit i nic już nie trafiało na moje konto 😦 Więc na pewno to nie jest tylko błąd w wyświetlaniu 😦 Mam mnóstwo sąsiadów…Sporo z nich potrzebuje długich kości a ja mam ich pod dostatkiem i od dziś nie pomogę im niestety bo skąd mogę wiedzieć czy w zadaniu kolejnym nie będzie mi potrzebne cos innego a ja limit 3 sztuk przekroczę?? 😦 Może to tylko błąd i to naprawią. Póki co pomoc sąsiedzka się bardzo ograniczy i gracze na tym mocno ucierpią 😦

  5. To prawda,coraz gorzej sie gra,przez te limity nie mozna ukonczyc zadan,a na tym tez polega ta gra,wiec po co grac skoro nie mozna? ja dzisiaj jestem od pietnastu minut w grze,pomoglam trzem znajomym I koniec,ani oni ani ja juz nie mozemy otrzymac pomocy,to w jaki sposob mam ukonczyc zadanie na czas?odechciewa sie grania. I jeszcze sprawa z prezentami od wrozbity ,malej zuzi czy kogo tam jeszcze,link wyswietla mi sie tylko w polowie na niebiesko wiec nic mi nie daje ze w niego klikam bo nie dostaje zadnej energii czy jak to bylo wczoraj rubinu bo wyswietla mi sie strona grupy NK ,to tez nalezaloby naprawic.Zaczynajac grac w skalne miasteczko mialam nadzieje na chwile relaksu I zabawy,a w tej chwili to tylko nerwy I stress
    ,a tego w zyciu codziennym mam pod dostatkiem,po co jeszcze w grze?jak z tym nic nie zrobicie,to stracicie wielu graczy,a nie na tym to polega

Skomentuj

